mandag den 18. april 2011

Episode 1

3 kommentarer:

  1. Hej Carsten
    Dine små filmklip med "sokketeater" er en sjov og spændende måde at formidle det du fordyber dig i, i fagene/temaerne her på bloggen.
    Jeg havde set frem til at læse din besvarelse af studiespørgsmålene om teorien handlekompetence af Bjarne Bruun Jensen, jeg vil opfordre sig til at skrive din besvarelse her på bloggen. Ligeledes vil jeg også opfordre dig til at skrive - lave indslag (sokketeater) om det du arbejder med i pædagogik og DKK. Du må sige til hvis jeg kan hjælpe dig til at opfylde de krav der om at lave indlæg en gang om ugen her på bloggen.
    Hilsen
    Susannne

    SvarSlet
  2. Hej Carsten
    Rønshoved Højskole 1984?
    mvh
    Christian
    (tidl elev)

    SvarSlet
  3. Hej Carsten

    Det er ved at være længe siden at du har skrevet på din blog men trods de udfordringer du kæmper med, vil jeg alligevel gerne opfodre dig til at skrive lidt om den opgave vi har stillet jer i SKB - det er en rigtig god øvelse i forhold til den kommende eksamen i SKB.
    Hilsen
    Susanne

    SvarSlet